Betalings- en factureringsbeleid

Bij Hollyskin willen we uw winkelervaring zo gemakkelijk en probleemloos mogelijk maken. Hieronder vindt u informatie over ons betalings- en factureringsbeleid om u te helpen begrijpen hoe wij omgaan met betalingen, terugbetalingen en facturering.

Geaccepteerde betaalmethoden

We accepteren momenteel de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Credit Cards: Visa, MasterCard, American Express, Discover

Houd er rekening mee dat we geen persoonlijke cheques, postwissels of enige andere vorm van betaling accepteren die hierboven niet wordt vermeld.


Verwerking van betalingen

Alle bestellingen worden veilig verwerkt via Shopify Payments of PayPal, afhankelijk van de betaalmethode die je kiest tijdens het afrekenen. Uw bestelling wordt op het moment van aankoop in rekening gebracht.

Terugbetalingen en retouren

We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op om een retourzending of omruiling aan te vragen. Alle retouren en ruilingen zijn onderworpen aan ons retourbeleid, dat te vinden is op onze website.

Als u in aanmerking komt voor een terugbetaling, zullen we de terugbetaling uitvoeren via de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om het artikel/de artikelen te kopen. Houd er rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling op uw rekening verschijnt.

Facturering

Alle factuurgegevens worden veilig opgeslagen in ons systeem en worden alleen gebruikt om uw bestellingen te verwerken. We zullen uw persoonlijke gegevens nooit delen of verkopen aan derden zonder uw toestemming.

Als u vragen of opmerkingen heeft over ons betalings- en factureringsbeleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via hello@hollyskin.nl. We helpen u graag op alle mogelijke manieren.